در دومین روز از برپایی میز خدمت علوی؛
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پرسش های مردمی پاسخ داد
.
در
راستای اهداف دولت مردمی در رسیدگی و بررسی چالش ها و دغدغه های مردم و به مناسبت
فرا رسیدن دهه ولایت و امامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی
درمانی شیراز با حضور در میز خدمت دانشگاه از نزدیک به پرسش های مردمی در حوزه
درمان، پاسخ داد.
به
گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،
معاون درمان دانشگاه با تاکید بر نقش موثر و کلیدی برپایی میز خدمت در تسهیل روند
ارایه خدمت به مردم گفت: راهنمایی مراجعان در بدو ورود به ساختمان ستاد مرکزی
دانشگاه در مجموعه میز خدمت، موجب تسریع فرآیند های اداری و افزایش رضایتمندی عمومی
شده است.
دکتر
«مهرداد شریفی» از پاسخگویی به بیش از 52 هزار مراجعه کننده در باجه های معاونت
درمان در میز خدمت دانشگاه در سال 1400 خبر داد که با کاهش هزینه، صرفه جویی در زمان،
شتاب در ارایه خدمات و ارتقای کمی و کیفی خدمت به مردم همراه بوده است.
او
یادآور شد: لازم است تا روسای بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه نیز در راستای
تکریم ارباب رجوع از نزدیک با مردم در ارتباط باشند که از این رو اقدامات و برنامه
ریزی موردنیاز برای برپایی مستمر میز خدمت در بیمارستان های شیراز و شهرستان ها در
حال انجام است.
برنامه
میز خدمت علوی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به
مناسبت ایام مبارک اعیاد سعید قربان و غدیرخم، برپا شده است و در روزهای بیست و
پنجم و بیست و ششم تیر نیز به ترتیب، معاونان بهداشت و غذا و داروی دانشگاه در این
برنامه، پاسخگوی مراجعان هستند./ ا.خسروجردی
پایان
خبر
نظر دهید